Πιτσαρία

Πιτσαρία

Το κατάστημα είναι ανοιχτό
Πιτσαρία

Camels

41 ψήφοι
3.0 από 541 ψήφοι
Τηλέφωνο 2310866131
Ωράρια Ανοιχτά: 13:00 με 01:30
Ελάχιστη κατανάλωση Ελάχιστη κατανάλωση: €4.00
Μοίρασέ το: facebook twitter stumble upon
Περιοχές Παράδοσης: Φάληρο

Κριτικές για Camels Υπάρχoυν 2 κριτικές για το Camels

Vasilis στις 28/03/2013 21:41
1 ψήφοι
ΤΕΛΕΙΑ ΠΙΤΣΑ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!
tasty στις 28/01/2013 20:00
2 ψήφοι
Aρχικά ήταν πολύ καλή πιτσαρία με νόστιμα υλικά και ωραία ζυμη, αλλά μια σειρά απαράδεκτων καταστάσεων τελευταία με έκαναν να μη θέλω ούτε να ακούω για το camel's.
1) Kαταρχάς να πω ότι το μαγαζί ήταν πολύ κοντά στο σπίτι μας και ήμασταν και πολύ καλοί πελάτες. Επομένως αυτό τους συνέφερε, αφού και χρήματα από μας έπαιρναν και δεν ξόδευαν καθόλου χρόνο και χρήματα για να έρθουν.
2) Μια μέρα μας έφεραν ένα εντελώς καμμένο πεϊνιρλί. Τους το είπαμε ζητώντας αντικατάσταση και μας είπαν ότι το σκεφτήκανε κι αυτοί (!) απλά δεν είπαν τίποτα γιατί θεώρησαν ότι είναι "στα όρια" που μπορεί να φαγωθεί. Και ασφαλώς δεν ήταν, αλλά και να ήταν δεν είναι συμπεριφορά αυτή.
3) Ξαφνικά η ζύμη τους χάλασε τελείως, καθώς έγινε δραματικά λεπτή, σαν τσιγαρόχαρτο. Τους το είπαμε δύο-τρεις φορές και είπαν ότι θα μας φέρνουν πιο παχιά ζύμη, πράγμα που δεν έγινε ποτέ.
4) Μετά από αυτό το τελευταίο, σταματήσαμε να παίρνουμε για αρκετό καιρό, μέχρι που μια μέρα είδα σε προσπέκτους, που είχε μια σημείωση με το όνομα του υπευθύνου και κινητό, όπου προέτρεπε να επικοινωνήσουμε μαζί του αν έχουμε κάποιο παράπονο ή παρατήρηση.
5) Τον παίρνω λοιπόν, λέω ποιοι είμαστε και αναφέρω το παράπονο για τη ζύμη, λέγοντας και ότι το έχουμε πει αρκετές φορές και μας έχουν πει ότι θα διορθωθεί αλλά μάταια. Περίμενα κάτι, μια απάντηση κι αυτός δεν δικαιολογήθηκε καθόλου και το μόνο που μου είπε ήταν ότι θα με πάρει σε λίγο γιατί είχε δουλειά. Δεν πήρε ποτέ.
6) Μετά από καιρό, αποφασίσαμε να ξαναπάρουμε, έτσι για δοκιμή. Η ζύμη δεν είχε αλλάξει, αλλά το χειρότερο ήταν ότι ξέχασαν την παραγγελία μας! Μετά από τρία τέταρτα τους παίρνω , μου παίρνουν από την αρχή παραγγελία και μου είπαν ότι το μηχάνημα δεν συγκράτησε την παραγγελία, χωρίς να ζητήσουν συγνώμη. Ωραία τακτική αυτή να ρίχνουν τα λάθη στα μηχανήματα. Οι πίτσες ήρθαν μετά από μια ώρα ακριβώς από τη στιγμή της παραγγελίας, το λέω στον ντελιβερά και μου απαντάει «αποκλείεται, πάντα έρχονται στην ώρα τους». Δεν είχε ιδέα τι είχε γίνει και μας έβγαλε ψεύτες που περιμέναμε μία ολόκληρη ώρα.
7) Ενώ πάλι δεν παίρναμε μετά από όλα αυτά, πάλι μια στιγμή που δεν είχαμε χρόνο, είπαμε να παραγγείλουμε, μιας και ήταν τόσο κοντά. Ζητήσαμε πίτσα με ΔΥΟ μόνο υλικά, ζαμπόν-πιπεριά. Όταν ήρθε η πίτσα είχε μόνο το ζαμπόν και είχαν ξεχάσει την πιπεριά. Τους παίρνουμε τηλέφωνο, δεν λένε συγνώμη και δεν προτείνουν απολύτως τίποτα, ούτε αντικατάσταση, απλά μας ρωτάνε «και λοιπόν, τι να κάνουμε», πιέζοντας μας έμμεσα να δεχτουμε την πίτσα όπως ήταν. Λέμε για αντικατάσταση, έρχεται ο ντελιβεράς, του παραπονιόμαστε πώς ξέχασαν από δύο μόνο υλικά το ένα κι ότι δεν μας πρότειναν απολύτως τίποτα και εκείνος υποστηρίζει ότι μας πρότειναν αντικατάσταση, ενώ εμείς το προτείναμε! Λέμε και για μια τελευταία φορά για τη ζύμη και ισχυρίζεται ΄’ότι ή ζύμη είναι πολύ λεπτή γιατί έτσι την ήθελαν οι πελάτες μετά από γκάλοπ. Κι εμείς που ήμασταν πολύ καλοί πελάτες γιατί δεν συμμετείχαμε άραγε στο γκάλοπ αυτό;
Συμπέρασμα: [Διαγραφή λόγω παράβασης των όρων της σελίδας]

Γράψε την Κριτική σου

Σημείωση: Οι κριτικές σας, πρέπει να εγκριθούν, πριν εμφανιστούν δημόσια.
Κωδικός Επιβεβαίωσης:
 
QR code