Fast Food

Fast Food

Το κατάστημα είναι ανοιχτό
Fast Food

Prassas

1273 ψήφοι
3.4 από 5 1273 ψήφοι
Διεύθυνση Μαρκου Μπότσαρη 89 Περιοχή Θεσσαλονίκη > Μπότσαρη Prassas
Τηλέφωνο 2310911911
Ωράρια Ανοιχτά: 11:00 με 05:00
Ελάχιστη κατανάλωση Ελάχιστη κατανάλωση: €4.00
Μοίρασέ το: facebook twitter stumble upon
Περιοχές Παράδοσης: Μπότσαρη

Κριτικές για Prassas Υπάρχoυν 136 κριτικές για το Prassas

Nick στις 19/05/2013 14:17
0 ψήφοι
zzzzzzzzzzzzzzz έγραψε:
Pros agio paulo fernei guro???????????? kserei kaneis as mou apantisei

pistebo pos fernei pare tilefono olo kati tha ginei :)

Nick στις 19/05/2013 14:15
4 ψήφοι
nomizo pos apo tous kaliterous girous pou exo fai telio!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kali timi kali poiotita kai xortenis me to miso ;)
ΚΡΑΧΤΗΣ στις 03/04/2013 22:56
3 ψήφοι
ΑΠΛΑ ΕΧΕΙΝ ΓΙΝΕΙ ΜΟΔΑ Ο ΠΡΑΣΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ... ΣΑ ΤΗ ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ..
asteia στις 28/01/2013 02:48
5 ψήφοι
Αμα πεινάς όλα τρόγονται
rempeskes στις 06/10/2012 02:50
10 ψήφοι
Στομαχική τρομοκρατία σε λέω!
Ωραία εμπειρία αλλά μια φορά φτάνει.
nikos στις 05/08/2012 20:42
5 ψήφοι
metrios o guros exoun xalasei omws ta paramferei ..patates aparadektes ntomata anuparkti kremudi to idio.i times gia krisi einai kales
Έμπειρος στις 05/06/2012 03:42
13 ψήφοι
Μιας και μένω κοντά, τον έχω τιμήσει πάρα πολλές φορές.
ΤΑ ΣΥΝ:
-Ο γύρος (χοιρινός/κοτόπουλο) είναι μια χαρά, καθόλου χειρότερος από τα περισσότερα γυράδικα, άσε που αν είσαι κάτω από 120 κιλά, ένας πιτόγυρος είναι υπεραρκετός για να σε χορτάσει.
-Μετράνε επίσης πολύ κάποιες μερίδες του. Όπως το μπιφτέκι και το γεμιστό φιλέτο κοτόπουλο.
ΤΑ ΠΛΗΝ:
-Πρέπει επιτέλους να αλλάξει αυτές τις ΑΘΛΙΕΣ, άγευστες πατάτες που βάζει. Είναι σαν σφουγγάρια, ακόμα και ζεστές. Τώρα, αν τις αφήσεις να κρυώσουν, καλύτερα μην δοκιμάσεις να τις φας. Δεν τις σώζουν ούτε αλάτια, ούτε ρίγανες ή μαγιονέζες.
-Το λουκάνικο του είναι από τα χειρότερα που μπορείς να βρεις. Το χωριάτικο, μόνο χωριάτικο δεν είναι, είναι σαν βραστό κακής ποιότητας.
zzzzzzzzzzzzzzz στις 11/05/2012 20:57
3 ψήφοι
Pros agio paulo fernei guro???????????? kserei kaneis as mou apantisei
Nikos στις 06/05/2012 22:51
4 ψήφοι
Αν οχι ο καλυτερος (που ηταν ) απο τους καλυτερους γυρους που εχω φαει , καθαρος χωρις περιττα λιποι και βαζει μπολικο πραγμα (χορτασα με το μισο .... ) ισως να επεσα σε καλη μερα... ποτε δεν ξερεις :) Σιγουρα ομως θα ειναι στα top μου οταν θα θελω γυρο...
Gyros Lover στις 22/03/2012 06:11
7 ψήφοι
8 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΡΙΑΒΟ
ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟΣ

ekleises ola ta rola
ellina tzortzi klouni
eklaiga mer olokliri
osan ti pemi zouni

mou eipan eisai kolossos
den pistepsa kanenan
sti roma legane epaikses
gwgw mou mastrokwsta

an zouses ston mesaiwna
8a isouna ippotis
mixali mou esi kapsi
to filtro ipies tis niotis

ey8yteni omorfantra mou
ginaikes exeis toses
takare ti xoristra sou
ti zileva apo totes

giourka mou et giourkaki mou
i lamborgin ta xwnei
ton thierako ton henry
gallida ekanes porni

me to pikno sou to malli
to podi to alfadi
ta korner ta ektelages
tous estelnes ston adi (kak stix)

to vlemma sta aristera
lakouva sto pigouni
ton katsourani e8avmasa
sa na mouna rakouni

testosteroni exeis psili
ginaikes san poukami
ekanes ton kristian na klai
ton kerases salami

se psakse o lizarazu
ekei dipla sto plagio
ti lompa vre tou ekanes
den exeis kanan agio

giorgi mou pws genni8ikes?
me mpala mesta podia?
se evlepe o pateras sou
twra den exei logia

ti mpala pires sto 7
soutares me psixoula
mas ekanes perifanous
aspri fagan kremoula

kai me gallia etixe
na eisai kavlwmenos
kai ekanes ton zinedin
na se koitaaei me menos

eklaiga otan to ma8a
pws den 8a paikseis mpala
ston teliko arxigara mou
8a xame riksei tria (eimaste foul katakavlwmenoi gia tin parti sou)

ton aggelo ton tsekares
na trexei me aera
kai tin mpalia tin esvises
stin plati tou helguerra

2 mines prin to tournoua
tous evales gkolaki
oi portogaloi eklapsan
mega vassilie laki

edwses tin kardoula sou
sto mats me tin tsexia
kai ama goal den evales
stelio apla atixia

ntemi prin gineis proedros
sou katse i despoinoula
sti skepasti anevaines
koula mou aekoula

zissi mou to mantili sou
to kounises me xari
kai ti rwssia eskotwses
san na tan mata xari

mpouzouki ikseres trelo
podosfairo san notes
aggele tis elladas mas
ax na soun opws totes

otto mou prwtomastora
tous ekanes mpourdelo
oli i europi eklapse
kai o michel o telo

posa posa
sas valame malakes
ai sikwse to ai ai sikwse to
sta isa sta isa
sas paiksame malakes
ai sikwse to ai ai sikwse to

michel telos..pap
TMTF
















Gyros Lover στις 28/11/2011 20:00
6 ψήφοι
Makhs έγραψε:
Opoios faei dyo Prassades ton paradexomai


exw faei filaraki 2 prassades 4 pites k misi xwriatiki apo prassa..imouna pita kai eniw8a apisteyta tis geyseis :)

kai sy pio panw me thn hlektroniki zygaria sto spiti [pou einai kai kala gia na zygizeis gyro...] PROSEXE ti les dhmosia giati ekti8esai.Feygw.
rasputin στις 26/10/2011 22:19
19 ψήφοι
o Prasas einai to faghto twn ftwxon. Polu posotita alla miden poiotita, nomizo oti oloi to kseroume..
Λία91 στις 10/10/2011 00:38
3 ψήφοι
φανης έγραψε:
12-3-2011
Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΛΙΑ ΣΤΙΣ 21.30, Ο ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΝΤΕΛΙΒΕΡΑΣ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 10.15 ΗΡΘΕ, ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΜΕΡΙΔΑ ΓΥΡΟΣ Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΓΡΑΦΩΜΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 300 ΓΡ. ΟΠΤΙΚΑ ΔΕΝ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΖΥΓΑΡΙΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ,ΤΟ ΟΛΟ ΠΑΚΕΤΟ ΔΗΛΑΔΗ ΧΑΡΤΙΝΟ ΚΟΥΤΙ ΠΑΤΑΤΕΣ ΝΤΟΜΑΤΑ ΚΡΕΜΥΔΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΓΥΡΟΣ ΣΥΝΟΛΟ 318 ΓΡ. ????????? ΑΜΕΣΩΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ΑΠΑΝΤΗΣΗ,, ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΜΕΓΑΛΕ (ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΧΤΕΣ??) Ο ΓΥΡΟΣ ΕΧΕΙ ΖΥΓΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ,,,,,ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΑΝ ΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ,ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΤΕ Η ΜΕΡΙΔΑ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΖΥΓΑΡΙΑ??????????????/
ΑΠΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ, 7 ΕΥΡΩ ΜΕΡΙΔΑ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟΥΣ ΜΟΝΟ

ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤ


"Σε ορισμένα σημεία έχεις δίκιο, αλλά θεωρώ ότι γίνεσαι υπερβολικός. Με βάση αυτών που είπες θα ήθελα να σχολιάσω μερικά πιο γενικά φαινόμενα: Εμένα μου μίλησαν πολύ καλά στο τηλέφωνο και ενώ μου είπαν ότι θα είναι εκεί σε μισή ώρα, η παράδοση έγινε ακόμη πιο γρήγορα. Και το γεγονός ότι ο οδηγός που ήρθε σε εσένα ήταν αλλοδαπός δεν έχει καμία απολύτως σημασία στο ότι άργησε η παραγγελία σου. Δηλαδή εάν ήταν Έλληνας θα τον δικαιολογούσες λέγοντας ότι μπορεί να χάθηκε; Ο κύριος που έφερε το φαγητό σε εμένα ήταν εξίσου ευγενικός όπως και εγώ άλλωστε. Καλό θα ήταν λοιπόν να μην κατηγορούμε, για ένα ή και παραπάνω λάθη, ολόκληρη την διοίκηση. Οι περισσότεροι από εμάς εργαζόμαστε και κανείς από εμάς δεν είναι άψογος στην δουλειά του, ούτε δέχεται πάντα θετικές κριτικές. Επίσης πρέπει να κατανοήσουμε ότι όλοι μας μπορεί να δυσκολευόμαστε σε μια δουλειά και σίγουρα νιώθουμε άσχημα όταν μας κατηγορούν. Μπορεί το ψητοπωλείο αυτό να μην είναι απόλυτα υγιεινό, αλλά στις μέρες μας πρέπει να ψάξεις για να βρεις κάτι τέτοιο. Και τι σημαίνει το "τριτοκοσμικός"; Μου φαίνεται ότι αγνοείς την πλήρη αυτή έννοια. Όσον αφορά για την τιμή και τα γραμμάρια έχεις απόλυτο δίκιο, όμως οι τιμές έχουν αυξηθεί σε όλα τα ψητοπωλεία, σε κάποια περισσότερο, σε κάποια λιγότερο. Ζούμε σε δύσκολη εποχή και το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να ψάξεις πολύ καλά για να συνδυάσεις την καλύτερη τιμή, την καλύτερη ποιότητα, την πιο σωστή παράδοση και στην πιο σωστή στιγμή. Όλες οι απόψεις των ανθρώπων είναι υποκειμενικά σωστές, αν και προσωπικά πιστεύω ότι όλοι οι Έλληνες τρελαινόμαστε να σχολιάζουμε και να αντιδρούμε (χωρίς να παρεξηγήσω κανέναν)! =D "
Υ.Γ: Να σημειώσω ότι έφαγα χωρίς κάποιο πρόβλημα, έχετε δίκιο όμως για το παραπάνω λάδι και το λίπος!

antaras στις 21/09/2011 21:52
7 ψήφοι
Prasas kai pali Prasas ...

gia sou re giorgo me tis santouitsares sou .. ;)

santouits apo ton prasa kai na xtipane ta @@ sto patoma magkes... ;)
aaa στις 12/09/2011 11:02
4 ψήφοι
δε ξερω το σουβλατζιδικο πουλετε αλλα εργαζομαι 13 χρονια σε ψητοπωλεια.ο γυροσ που φτιαχνει καποιοσ μονοσ του ναι μεν ειναι ποιο γευστικοσ αλλα και χαλασμενο κρεασναβαλει μεετα μπαχαρικα δεπερνετε χαμπαρι.ενασ λαθοσ που διαβασα οτι πρεπει να μην ειναι πολτ ψημενοσ(ιατρικα απ το αψητο χοιρινο μπορει ναπαθεισ ταινια) πρεπει να ναι ξεροψημενοσ ιδικα αν ειναι μεγαλοσελτοσ αν σασ αρεσει η γευση απτο φρεσκο αιματακι που βγενει απο μεσα.επισησ οπου μεγαλοσ γυροσ συνυθοσ τον κρατανε κ την επομενη κ οταν φτασει στη μεση(για να μη βγαλει 3κιλα γυρο την επομενη τον βαζουν ψυγιο κ βαζουν πανο εναν μικρο.κ κατα τη γνομη μου με20%σπαλα κ 20% λαιμο ειναι ο καλυτεροσ γυροσ που εχω φαει.τελοσ προσεχτε ποσ φερετε τ αφεντικο στουσ υπαλληλουσ οπου βριζει κ φοναζει σημενει οτι ριχνει κπροστιμα που σημενει αν πεσει κατο το καλαμακι θα το φασ για να μη χασει τη δουλεια του ο αλλοσ(κυριοσ οιαλοδαποι το κανουν)χορισ να με ρατσιστησ αλλα μονο ελλληνεσ εχο ακουσει να λεν σ αφεντικο να το φασ εσυ εγω δε το δινω στο πελατη..ΥΓ για τη καθηστερηση ποτε δε φτεει ο διανομεασ κ παντα σασ λεν ψεματα οτι εφυγε η παραγγελια..αν εχετε παιδια να λετε να βαλουν τορα τα καλαμακια γιατι παντου ειναι προψημενα κ οιι πιτεσ αλαδωτεσ γιατι εκτοσ απο λαδι βαζουν κ αλλεσ μαλακιεσ για να παρει γευση...αυτα
stefanos στις 31/08/2011 22:32
3 ψήφοι
eleos dld...posi ora pia kani na ftasi to fagito????eleos...
ελεος στις 20/07/2011 00:39
6 ψήφοι
καλα ε η μπαγκετα μουφα βαζουν 10 γραμμαρια γυρο και τιν πλασαρουν ψωμι με κρεμυδι ειναι το σαντουιτς
petamenos στις 02/06/2011 03:14
2 ψήφοι
RE paidia ti to meletate toooso poly to thema? emena mou katse sto laimo kai akomi den paraggeila, dld eleos!!

1on an thelw na faw geystiko fagito, na periexei prwteines kai lipidia pou tha me kanoun gero kai dynato tha parw til ti mana mou kai tha mou kanei kai tha to lavw meta apo 1 evdomada isws kai parapanw.

2on an den variemai tooooooso poly anoigw tselemente paw supermark pou to leei kai i giagia mou pernw ta ylika kai kanw ena ypotipwdes faghto.

3on an den exw xrono kai peinaw, pernw thl kai mou fernoun mageireyto faghto spiti.

4on an DEN exw lefta gia mageireyto faghto, pernw to kalytero souvlatzidiko (ayto pou mou aresei kai einai thema ypokeimenikotato) kai trww souvlakia i gyro stin esxath.

5on an einai 3 i wra ta mesanyxta, exw gyrisei apo douleia, prepei na faw kati e tote kaloi mou filoi tha paraggeilw apo ton prassa.

Soz prassas pou se protimaw mono gia tis wres leitourgias sou tis wres pou ta alla einai kleista alla ti na kanoume, oute gyrolagnos eimai oute exeis kai ton kalytero gyro...


ps: oi petamenoi oi Nightwish exoun erthei gia synaylia kai meta pane gia faghto ston prassa... tin epomenh mera epathan oloi dilitiriash! Isxyei kati tetoio? giati apo allon to akousa..

ps2: Isxyei epishs oti to exei kleisei to ygeionomiko kamia 10aria fores alla logw cone to anoixe xana?????

dimitris στις 07/05/2011 22:33
3 ψήφοι
pros to metrio to fagito alla aparadekto to service. eleos meta 50 lepta den exei erthei paraggeleia. ti na pw
ANGELOS στις 10/04/2011 19:28
42 ψήφοι
Λοιπόν, διάβασα όλα τα σχόλια, δυστυχώς όμως (και δεν το λέω για να κάνω τον έξυπνο) μόνο ένας γνωρίζει την πραγματικότητα.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ "ΠΡΑΣΣΑΣ", Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΓΥΡΟ.

ΛΑΘΟΣ 1 : Ο μέσος καταναλωτής γύρου κοιτάει την ποσότητα. Το υπερβολικό κρέας πάνω στη βέργα. δηλαδή πάνω από 25-30 κιλά θέλει προσοχή. Το κρέας (ανεξαρτήτου ποιότητας)όταν μένει αρκετή ώρα σε "ζεστό" περιβάλλον δημιουργεί ιδανικές συνθήκες για την ανάπτυξη βακτηρίων και βγάζει και έχει μια χαρακτηριστική δυσάρεστη οσμή. Οπότε μια μπάλα γύρου ακτίνας μισού μέτρου εκ των πραγμάτων είναι αδύνατο να συντηρηθεί. Πως αντέχει λοιπόν το κρέας όλη μέρα στη ζέστη χωρίς να σαπίζει? Κάποια καταστήματα και αυτό που λέω δεν είναι δυστυχώς αστικός μύθος, αλλά το γνωρίζω επειδή έχω επαφές με προμηθευτές γύρου χρησιμοποιούν απαγορευμένα μέσα ένα εκ των οποίων είναι και η φορμόλη η οποία περιορίζει τη σήψη του κρέατος. Δυστυχώς, λόγω κανόνων (καλά κάνει εδώ το foodland.gr και απαγορεύει τέτοια σχόλια γιατί ο καθένας θα μπορούσε να κάνει δυσφήμηση σε κάποιο κατάστημα) δεν μπορώ να αναφέρω ούτε καταστήματα, ούτε προμηθευτές.

ΛΑΘΟΣ 2 : Το μπαχαρικό "γευστικό". Η πραγματική του ονομασία είναι γλουταμινικό μονονάτριο και σε μικρή συγκέντρωση δεν βλάπτει ενώ σε μεγάλη συγκέντρωση μπορεί να προκάλεσει από προβλήματα στην όραση μέχρι αλτσχάιμερ και πάρκινσον. Επίσης το γλουταμινικό μονονάτριο μαλακώνει το κρέας οπότε χρησιμοποιείται κατά κόρον από γυράδικα με "μπάλες" γύρου.

ΛΑΘΟΣ 3 : Ο κατεψυγμένος γύρος δεν είναι απαραίτητα κακός. Αντιθέτως ο γύρος ψυχεται μερικές ώρες πριν την κατανάλωση του και καταναλώνεται εξ ολοκλήρου αφού ξεπαγώσει (δεν ξαναψύχεται). Από τον νόμο επιτρέπεται μόνο για τον γύρο να μην μπαίνει αστεράκι στον κατάλογο.

ΛΑΘΟΣ 4 : Όσον αφορά τον "καλό" γύρο.. Η πλειοψηφία των γυράδικων παίρνει έτοιμο γύρο (100% παντσέτα). Η παντσέτα είναι από τα πιο λιπαρά κρέατα. Πιο ψαγμένοι προμηθευτές φτιάχνουν και άλλα είδη (50% παντσέτα , 50% σπάλα για παράδειγμα) βάζουν δηλαδή πιο πολύ ψαχνό αλλά και πάλι γουστα είναι αυτά, δεν τίθεται θέμα υγείας σοβαρό.

ΛΑΘΟΣ 5 : Για να κάνει ένα γυράδικο δικό του γύρο πρέπει να έχει άδεια παρασκευαστηρίου που σημαίνει πιο πολλά τετραγωνικά,αλλοι κανόνες υγιεινής και φυσικά άλλα έξοδα και πάλι το αποτέλεσμα δύσκολα θα είναι το επιθυμητό (μιλάω μόνο για τον γύρο, όλα τα υπόλοιπα εννοείται πως προτιμούνται).

ΥΓ1. Μερικοί κανόνες για να βγάζετε τα συμπεράσματα σας για τα γυράδικα.
ΥΓ2. Ο Πρασάς έχει κλείσει και από εφορία. Οταν η πίτα κοστίζει 2.80 και βάζει 300γρ. μπαίνει μέσα.
ο γύρος του έχει φύρα περίπου 50% λόγω λίπους.
ΥΓ3. Οι καούρες φίλε μπορεί να είναι απλά επειδή τον έφαγες όλο και το φαγητό με το οξύ από το στομάχι γυρνάει στον οισοφάγο..σόδα..συγγνώμη..
agnostos στις 06/04/2011 10:04
6 ψήφοι
Καλημέρα παιδιά.
Λοιπον, δεν γνωρίζω κ πολλα για τον Πρασσά, ξερω βεβαια οτι εχει χρονια στην συγκεκριμένη περιοχή.
Προτείνω να δοκιμάσετε ενα καινουριο ειδος που έχει βγάλει το "Τορτίγια με γύρο". Προσωπικα το δοκίμασα με γύρο-κοτόπουλο και ήταν πολυ καλο, καθολου μπουκωτικό οπως τα υπολοιπα. Θα μου πεις περιέχει μονο το γύρο, ελάχιστο κρεμμυδάκι & λιγο γιαουρτάκι.
Τώρα..κακως μαλώνετε γιατι ρε παιδιά πως να το κανουμε οι γεύσεις ειναι υποκειμενικές!
Σας ευχαριστω για το χρονο σας.
jet στις 05/04/2011 12:18
2 ψήφοι
tora teleytaia einai mia etsi mia allios...
de ksero to paizei..
efaga mia mera kai htan ahdia...
meta apo ligo kairo htan o palios kalos prassas..
meta pali ahdia..
xtes ksanaefaga kai htan metrios..
ti na po..isos eksartatai apo ton psisti
nikos στις 04/04/2011 12:18
6 ψήφοι
Os gnoston o Prassas ofeilei tin terastia epitixia pou exei sto mege8os tou girou tou. Mono pou auto ton teleutaio kairo exei arxisei na mikrenei anisixitika... :(
Admin comment
Jimmis 4 στις 27/03/2011 02:53
6 ψήφοι
Μια χαρά είναι.. μην ακούω ιστορίες
Dimis στις 15/03/2011 23:09
3 ψήφοι
Παιδιά επειδή δεν το κατέχω το αντικείμενο να κάνω μια ερώτηση; Διάβασα τα περισσότερα σχόλια και τελικά μπερδεύτηκα. Πολλοί λένε για γύρο της δεκαετίας του 80. Τι εννοείτε ότι δεν ξέρουμε να τρώμε τώρα γύρο; Πώς ήταν δηλαδή τότε ο γύρος; Όχι σαν γεύση... Εννοώ τεχνικές λεπτομέρειες. Γιατί πολλοί αναφέρουν 100% σπάλα άλλος λέει 80% σπάλα και 20% πανσέτα. Άλλος λέει ότι παλιότερα δεν ήταν χοιρινός ο γύρος.Δηλαδή τι διαφορές μπορεί να έχει; Ξέρει κάποιος να τα γράψει αυτά ξεκάθαρα για να μάθουμε κι εμείς πως ήταν τα πράγματα και πως έχουν γίνει τώρα; Μόνο αν γνωρίζουμε θα γίνουμε καλύτεροι καταναλωτές.

ΥΓ1: Εγώ έφαγα από το Πρασσά και μου άρεσε ο γύρος του...
ΥΓ2: Λατρεύω τον γύρο... :P
krasi στις 14/03/2011 18:12
1 ψήφοι
Asarkos έγραψε: #
1) Mou fainetai pragmatika GELOIO na milame gia poithta fagitou otan trome apo ekso! An thes poiothta magirepse spiti sou!

2) Oloi oi geushgnostes lene exei lupos o prassas ktl.. Protimate dld ena kseropsimeno psaxno kreas pou den mporeis kala kala na to masiseis, poso mallon na to katapieis?
Ase pou h poiothtas tou kreatos fainetai otan einai omo. AN einai na to kapseis sto psisimo k na ginei ena mauro ksero prama den mporeis na katalabeis ti kreas einai auto. Opote o prassas k s auto einai sostos. Den kseropsinei ton guro.

3) Oso gia tin nostimia, prosopika den exo faei pouthena allou toso nostimo guro! Kai h toumpa kalh alla erxete deyterh.

PRASSAS GO GO GO!


eisai 8eos agori mou...trele mou! h mana mou moiazei polu m tn ntina mou... vyrwn

φανης στις 13/03/2011 00:46
3 ψήφοι
12-3-2011
Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΛΙΑ ΣΤΙΣ 21.30, Ο ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΝΤΕΛΙΒΕΡΑΣ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 10.15 ΗΡΘΕ, ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΜΕΡΙΔΑ ΓΥΡΟΣ Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΓΡΑΦΩΜΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 300 ΓΡ. ΟΠΤΙΚΑ ΔΕΝ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΖΥΓΑΡΙΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ,ΤΟ ΟΛΟ ΠΑΚΕΤΟ ΔΗΛΑΔΗ ΧΑΡΤΙΝΟ ΚΟΥΤΙ ΠΑΤΑΤΕΣ ΝΤΟΜΑΤΑ ΚΡΕΜΥΔΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΓΥΡΟΣ ΣΥΝΟΛΟ 318 ΓΡ. ????????? ΑΜΕΣΩΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ΑΠΑΝΤΗΣΗ,, ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΜΕΓΑΛΕ (ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΧΤΕΣ??) Ο ΓΥΡΟΣ ΕΧΕΙ ΖΥΓΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ,,,,,ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΑΝ ΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ,ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΤΕ Η ΜΕΡΙΔΑ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΖΥΓΑΡΙΑ??????????????/
ΑΠΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ, 7 ΕΥΡΩ ΜΕΡΙΔΑ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟΥΣ ΜΟΝΟ

ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤ
anwnumos στις 07/03/2011 17:23
5 ψήφοι
εκανα παραγγελια κ το στειλαν αλλου.πηρα τηλ κ μετα απο μια ωρα τ εστειλαν σσωστα...συνολο αναμονης 1,5 ωρα....αμα ξαναπαρω να με γραψετε
aixmalotos στις 06/02/2011 16:59
2 ψήφοι
εκνευρίζομαι όταν ακούω τέτοιες χαζομάρες...ο γύρος ο σωστός είναι 75% παλτσέτα και 25% μπούτι χοιρινό , ο κάθε πρασσάς στις μέρες μας βάζει ότι θέλει μέσα...κάποτε ο γύρος ήταν αρνίσιος και όταν έιχε ξεσπάσει επι χούντας κάτι σκάνδαλα για τα χοιρινά στην απελπισία τους επάνω οι έμπορες βγάλαν τον χοιρινό γύρο όποιος έζησε τότε θα θυμάται την διαφήμιση "Φάτε φρέσκο και υγιεινό χοιρινό, Φάτε Γύρο"...πλέον όλα τα μαγαζιά αγοράζουν έτοιμους κατεψηγμένους γύρους μιας και για να κάνεις τον δικό σου γύρο πρέπει να έχεις 75τ.μ υπόγειο εργαστήριο, εν ολίγην όλοι απο τα ίδια εργοστάσια παίρνουν και απλός προσθέτουν τα δικά του μπαχαρικά και τη δική τους μαρινάδα...και όποιο ξέρετε το "γευστικό" το οποίο είναι ένα απαγορευμένο συστατικό το οποίο βαζουν στους γύρους ώστε να νόστιμοι θα καταλάβετε γιατί όλα τα fast food ειναι τόσο νόστιμα...

Και εγώ έφαγα Πρασσά και χίλια δυό αλλα δεν μάρεσαν ειναι τυποποιημένα ... κάποτε τα μαγαζία κάναν το γύρο ξεχωριστώ και ποιος δεν θυμάται το Άριστον κοντά στη ναυαρίνου...πλέον το χάσαν τελείος...μόνο ενα δυό ξέρω που αξίζουν και σας τα συστήνω ανεπιφύλακτα το έιναι στη καλαμαρία καιτο άλλο στην πλατία Όθωνος ο οποίος κάνει τον γύρο στα κάρβουνα και έχει χειροποίητες πατάτες και πραγματικά αξίζει...Μη τρελαίνεστε και μαλώνετε για τις σαβούρες...
Anonymous στις 04/02/2011 20:59
5 ψήφοι
Eiste zwa twra plakothite kai gia to fastfoontadiko...
Makhs στις 29/01/2011 18:30
3 ψήφοι
Opoios faei dyo Prassades ton paradexomai
savouras στις 12/12/2010 23:30
0 ψήφοι
o giros einai ligo gkotzilas(ews poli)...apo posotita pantws dn t pianei kaneis...efaga ena pitogiro kai girisa to xarti kai vgike mia akoma merida...magos o prassas :PPP!!!an peinate poli xtipiste afova 8 iperxortasete...twra an eiste se kanoniki fasi dn t sistinw ;)
Asarkos στις 28/11/2010 12:25
7 ψήφοι
1) Mou fainetai pragmatika GELOIO na milame gia poithta fagitou otan trome apo ekso! An thes poiothta magirepse spiti sou!

2) Oloi oi geushgnostes lene exei lupos o prassas ktl.. Protimate dld ena kseropsimeno psaxno kreas pou den mporeis kala kala na to masiseis, poso mallon na to katapieis?
Ase pou h poiothtas tou kreatos fainetai otan einai omo. AN einai na to kapseis sto psisimo k na ginei ena mauro ksero prama den mporeis na katalabeis ti kreas einai auto. Opote o prassas k s auto einai sostos. Den kseropsinei ton guro.

3) Oso gia tin nostimia, prosopika den exo faei pouthena allou toso nostimo guro! Kai h toumpa kalh alla erxete deyterh.

PRASSAS GO GO GO!
john στις 27/10/2010 18:20
1 ψήφοι
KATAPLHKTIKOS!!!!
jimmy στις 20/10/2010 21:40
1 ψήφοι
TELEIOS!!!!!!!!!
orestis στις 17/09/2010 04:18
1 ψήφοι
den ksero pedia....extes me to filaraki mou pigame to vradi kai ola itan endaksei.... den exei tixi na xalasoume stomaxi pote....kai ladia kai lipos oloi oi guroi exoun....ade afiste tis vlakies sas

TEO στις 07/09/2010 13:32
1 ψήφοι
makoulakis έγραψε: #
kalispera ston pio apolaystiko giro tis thessalonikis.Ego ena tha po aloi lene oti o prassas exei ton xeirotero giro alla olos o kosmos ston prassa troei.AYTO TA LEEI OLA IEROSILIA.EGO TROO KATHE MERA 2 GIROUS ME APOLA KAI ENA ME GIRO KOTOPOULO KAI DN EXO KAMIA ARNITIKI EPIDRASI.
PRASSA THELO NA PARO METOXES


Αν όντως τρως 3 γύρους την ημέρα θα πρέπει να πας άμεσα για εξετάσεις αιματος, η χολυστερίνη σου θα εχει χτυπήσει 500άρια.

Τα τελευταία χρόνια καμμία σχεση με τον πρώτο καιρό που ανοιξε το καταστημα, μεγάλη υποβάθμιση την ποιότητας όλο λίπος και λάδι ειναι.
Η ποσότητα δεν ειναι το πάν, υπάρχει και ο παραγόντας ποιότητα που πάρα πολλοί τον έχουν ξεχάσει.
NicK στις 04/09/2010 01:14
1 ψήφοι
PRASSAS KAI TA MIALA STA KAGKELA!!!
anonymous στις 23/07/2010 11:08
3 ψήφοι
ΓΙΑΤΙ ΣΒΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΑΒΡΑΔΥΝΗ ΜΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΡΩΜΙΑΡΗΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΚΕΤΑΔΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΡΕΣΤΑ;ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΕΧΟΥΜΕ;ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΡΩΜΙΑΡΗΣ ΝΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΣΒΗΝΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ
giannis στις 23/07/2010 11:07
1 ψήφοι
Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΓΥΡΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ DELIVERY,ΚΡΕΑΣ ΑΠΟ ΓΑΤΕΣ, ΒΡΩΜΑΕΙ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΡΕΣΤΑ ΟΙ ΠΑΚΕΤΑΔΕΣ,ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ,ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑΞΑΝΑΦΑΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΑΦΗΝΑ 60 ΕΥΡΩ ΚΑΘΕ 15 ΜΕΡΕΣ ΟΥΣΤ
anonymous στις 22/07/2010 22:43
3 ψήφοι
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ.ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΤΟΥ ΒΡΩΜΑΕΙ, ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑ ΝΑ ΣΤΟ ΦΕΡΕΙ,ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΡΕΣΤΑ ΠΟΤΕ ΟΙ ΝΤΕΛΙΒΕΡΑΔΕΣ ΟΥΣΤ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΙΡΝΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΑ ΚΑΙ 100 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ
ΧΡΗΣΤΟΣ στις 19/07/2010 20:56
2 ψήφοι
ston prassa doyleyis mallon gia na milas ftino gyro 3 eyro o enas den nomizo den ta exo me ton paketa alla me to afentiko poy den vazi parapano paketades ta exo na eksipiretisi se ora exmis. oso gia to pote tha erthi den les sto til 15 lepta kai kanis 1 ora ki ena tetarto na ta feris i parimia leei me ta lefta moy kai thn kira moy oyte diko soy na itan to magazi gia na to iperaspizese me toso sthenos posa perneis?
NIKOS XARILAOY στις 30/06/2010 00:51
1 ψήφοι
ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: #
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ Ο ΠΡΑΣΣΑΣ 1 ΩΡΑ ΚΑΙ 15 ΛΕΠΤΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΑ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΠΑΚΕΤΑ ΣΑΝ ΠΟΛΥ ΜΑΓΚΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ?


katalaba file theleis fthino fai kai poli ,na sto feroun sto spiti opote theleis esy kai epeidi argise o paketas xoris na jereis ton logo na kaneis kai mia akirosei na goustareis!!!kai ego pelatis eimai alla ola exoun kai oria tous re file anteeeeee apo ekei..... pare apo tin geitonia sou deigma gyrou na goustareis!!! kai epeidi den tha exei kai douleia apo ekei pou tha pareis tha erthei kai grigora....
ΧΡΗΣΤΟΣ στις 29/06/2010 23:43
3 ψήφοι
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ Ο ΠΡΑΣΣΑΣ 1 ΩΡΑ ΚΑΙ 15 ΛΕΠΤΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΑ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΠΑΚΕΤΑ ΣΑΝ ΠΟΛΥ ΜΑΓΚΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ?
Panos στις 21/06/2010 19:23
0 ψήφοι
Orea apantisi! ta sigxaritiria mou gia ta epixeirimata sou...
ΤΟΝΙΑ στις 21/06/2010 12:46
1 ψήφοι
TASOS XARILAOY έγραψε: #
ΤΟΝΙΑ έγραψε: #
Panos έγραψε: #
osoi katigoroun ton prassa gia ta gnosta pou ton katigoroun einai anoitoi!!

1)apo ton prassa troei PARA POLIS kosmos kai den pathainei tipota, kai oso giaytous pou lene oti "efaga kai ponese i kilia mou"as to xonepsoun oti AYTA SIMVAINOUN PANTOU ME TIN IDIA SIXNOTITA!!

2)O prassa kanei ton megalitero giro stin thessaloniki(elafros megalitero apo to giradiko) kai einai apolitos logiko,an oxi aparaitito,na thisiazeis ligo apo tin gefsi gia na xortaseis.

Diladi ti theloun na mas poune kapoioi; oti o prassas den kanei toso nostinmo giro opos kapoia alla giradika; xairo poli to kseroume ayto.KAI;ti tha kanoume tora loipon pou o prassas den kanei toso thavmasio giro opos ton theloun kapoioi;; tha dinoume 3 eyro gia na trome mia "koutsioulia" epidi aplos kai mono genithikame prin to 1990 kai kseroume apo kali gefsi(tromara sas..).Den einai logikotero na thisiazoume LIGO apo tin gefsi gia na katalavainei to stomaxi mas fa'i';
Diladi eseis oi "gefsignostes"(tromara sas kai pali)niothete pio omorfa otan trote ena nostimo DIGMA girou kai me to pou sikoneste apto trapezi pinate pali i otan trote enan oxi iperoxo,oxi theiko giro opos ton thelete(tromara sas gia triti fora) alla sikoneste apto trapezi xortasmenoi-ikanopoiimenoi;
An thelete na katigorite ton prassa legontas oti den kanei kalo giro kante to,valte omos ena komma kai peite oti nai men den kanei toso kalo giro alla fisika kai tha trome apton prassa pou kanei ena giro na.. kai oxi apo kapou allou opou mas koroidevoun dinontas mas ton miso giro stin idia timi.

εισαι λιγο γυφτουλας ή μου φαίνεται???


re filaraki telika tonia se lene kosta se lene i douleyeis sto magazi kai mperdeytikes kai ebales to idio minima me dyo diaforetika onomata ,aporia??????????????????????exo???????


Απορω που ειδες το 'Κώστας'?
TASOS XARILAOY στις 21/06/2010 04:16
1 ψήφοι
ΤΟΝΙΑ έγραψε: #
Panos έγραψε: #
osoi katigoroun ton prassa gia ta gnosta pou ton katigoroun einai anoitoi!!

1)apo ton prassa troei PARA POLIS kosmos kai den pathainei tipota, kai oso giaytous pou lene oti "efaga kai ponese i kilia mou"as to xonepsoun oti AYTA SIMVAINOUN PANTOU ME TIN IDIA SIXNOTITA!!

2)O prassa kanei ton megalitero giro stin thessaloniki(elafros megalitero apo to giradiko) kai einai apolitos logiko,an oxi aparaitito,na thisiazeis ligo apo tin gefsi gia na xortaseis.

Diladi ti theloun na mas poune kapoioi; oti o prassas den kanei toso nostinmo giro opos kapoia alla giradika; xairo poli to kseroume ayto.KAI;ti tha kanoume tora loipon pou o prassas den kanei toso thavmasio giro opos ton theloun kapoioi;; tha dinoume 3 eyro gia na trome mia "koutsioulia" epidi aplos kai mono genithikame prin to 1990 kai kseroume apo kali gefsi(tromara sas..).Den einai logikotero na thisiazoume LIGO apo tin gefsi gia na katalavainei to stomaxi mas fa'i';
Diladi eseis oi "gefsignostes"(tromara sas kai pali)niothete pio omorfa otan trote ena nostimo DIGMA girou kai me to pou sikoneste apto trapezi pinate pali i otan trote enan oxi iperoxo,oxi theiko giro opos ton thelete(tromara sas gia triti fora) alla sikoneste apto trapezi xortasmenoi-ikanopoiimenoi;
An thelete na katigorite ton prassa legontas oti den kanei kalo giro kante to,valte omos ena komma kai peite oti nai men den kanei toso kalo giro alla fisika kai tha trome apton prassa pou kanei ena giro na.. kai oxi apo kapou allou opou mas koroidevoun dinontas mas ton miso giro stin idia timi.

εισαι λιγο γυφτουλας ή μου φαίνεται???


re filaraki telika tonia se lene kosta se lene i douleyeis sto magazi kai mperdeytikes kai ebales to idio minima me dyo diaforetika onomata ,aporia??????????????????????exo???????
ΤΟΝΙΑ στις 20/06/2010 23:12
2 ψήφοι
Panos έγραψε: #
osoi katigoroun ton prassa gia ta gnosta pou ton katigoroun einai anoitoi!!

1)apo ton prassa troei PARA POLIS kosmos kai den pathainei tipota, kai oso giaytous pou lene oti "efaga kai ponese i kilia mou"as to xonepsoun oti AYTA SIMVAINOUN PANTOU ME TIN IDIA SIXNOTITA!!

2)O prassa kanei ton megalitero giro stin thessaloniki(elafros megalitero apo to giradiko) kai einai apolitos logiko,an oxi aparaitito,na thisiazeis ligo apo tin gefsi gia na xortaseis.

Diladi ti theloun na mas poune kapoioi; oti o prassas den kanei toso nostinmo giro opos kapoia alla giradika; xairo poli to kseroume ayto.KAI;ti tha kanoume tora loipon pou o prassas den kanei toso thavmasio giro opos ton theloun kapoioi;; tha dinoume 3 eyro gia na trome mia "koutsioulia" epidi aplos kai mono genithikame prin to 1990 kai kseroume apo kali gefsi(tromara sas..).Den einai logikotero na thisiazoume LIGO apo tin gefsi gia na katalavainei to stomaxi mas fa'i';
Diladi eseis oi "gefsignostes"(tromara sas kai pali)niothete pio omorfa otan trote ena nostimo DIGMA girou kai me to pou sikoneste apto trapezi pinate pali i otan trote enan oxi iperoxo,oxi theiko giro opos ton thelete(tromara sas gia triti fora) alla sikoneste apto trapezi xortasmenoi-ikanopoiimenoi;
An thelete na katigorite ton prassa legontas oti den kanei kalo giro kante to,valte omos ena komma kai peite oti nai men den kanei toso kalo giro alla fisika kai tha trome apton prassa pou kanei ena giro na.. kai oxi apo kapou allou opou mas koroidevoun dinontas mas ton miso giro stin idia timi.

εισαι λιγο γυφτουλας ή μου φαίνεται???
Panos στις 20/06/2010 19:41
3 ψήφοι
osoi katigoroun ton prassa gia ta gnosta pou ton katigoroun einai anoitoi!!

1)apo ton prassa troei PARA POLIS kosmos kai den pathainei tipota, kai oso giaytous pou lene oti "efaga kai ponese i kilia mou"as to xonepsoun oti AYTA SIMVAINOUN PANTOU ME TIN IDIA SIXNOTITA!!

2)O prassa kanei ton megalitero giro stin thessaloniki(elafros megalitero apo to giradiko) kai einai apolitos logiko,an oxi aparaitito,na thisiazeis ligo apo tin gefsi gia na xortaseis.

Diladi ti theloun na mas poune kapoioi; oti o prassas den kanei toso nostinmo giro opos kapoia alla giradika; xairo poli to kseroume ayto.KAI;ti tha kanoume tora loipon pou o prassas den kanei toso thavmasio giro opos ton theloun kapoioi;; tha dinoume 3 eyro gia na trome mia "koutsioulia" epidi aplos kai mono genithikame prin to 1990 kai kseroume apo kali gefsi(tromara sas..).Den einai logikotero na thisiazoume LIGO apo tin gefsi gia na katalavainei to stomaxi mas fa'i';
Diladi eseis oi "gefsignostes"(tromara sas kai pali)niothete pio omorfa otan trote ena nostimo DIGMA girou kai me to pou sikoneste apto trapezi pinate pali i otan trote enan oxi iperoxo,oxi theiko giro opos ton thelete(tromara sas gia triti fora) alla sikoneste apto trapezi xortasmenoi-ikanopoiimenoi;
An thelete na katigorite ton prassa legontas oti den kanei kalo giro kante to,valte omos ena komma kai peite oti nai men den kanei toso kalo giro alla fisika kai tha trome apton prassa pou kanei ena giro na.. kai oxi apo kapou allou opou mas koroidevoun dinontas mas ton miso giro stin idia timi.
Justundead στις 20/06/2010 19:05
2 ψήφοι
FATAOULAS έγραψε: #
ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΟΙ ΓΑΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ?


OEO?

Γράψε την Κριτική σου

Σημείωση: Οι κριτικές σας, πρέπει να εγκριθούν, πριν εμφανιστούν δημόσια.
Κωδικός Επιβεβαίωσης: