
|
|
|
| |
| |
|
Οι γυναίκες που πάσχουν από κατάθλιψη και άγχος θα πρέπει ίσως να επανεξετάσουν τη διατροφή τους και να αφαιρέσουν από αυτή τα επεξεργασμένα τρόφιμα, σύμφωνα με αυστραλιανή μελέτη.
Οι ερευνητές από το πανεπιστήμιο της Μελβούρνης διαπίστωσαν ότι οι διαταραχές της διάθεσης ήταν πιο συχνές σε γυναίκες, ηλικίας 20 με 93 ετών, οι οποίες σε διάστημα δέκα ετών, τρέφονταν κυρίως με επεξεργασμένα και υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τρόφιμα.
"Δεν υπάρχει κάποια μαγική δίαιτα"...
περισσότερα...
|

|
|
| |
Νέα:
Φτάσαμε τα 1812 καταστήματα από 109 πόλεις της Ελλάδας και τις 158 συνταγές σε 20 κατηγορίες.
Επιπλέον ξεπεράσαμε τους 40.000 μοναδικούς επισκέπτες το μήνα και 130.000 εμφανίσεις σελιδών.
Σύμφωνα με την εταιρία Alexa το Foodland.gr κατατάσεται πρώτο ανάμεσα σε όλα τα Ελληνικά sites που ασχολούνται με το delivery.
Σας ευχαριστούμε και είμαστε στη διάθεσή σας για ότι μας χρειάζεστε.
Καλές γιορτές σε όλους! |
|
|
Foodland.gr / info@foodland.gr / τηλ. 6973366375 |